Selamlar 👋
Kızıma yarın anestezi verilerek MR çekilecek. Açık MR’da uyutarak denedik ama başarılı olamadık, ses yüzünden uyanmaması zaten mümkün değildi. Mecburen anestezili çektirmek durumunda kalacağız. Fakat çok endişeliyim. Kendimi rahatlatmaya çalışıyorum; sonuçta anestezi alan tek bebek benimki değil, onun sağlığı için bu gerekli. Ama yine de aklıma gelen kötü senaryolar ve kötü hisler geçmiyor… Sanırım biraz teselliye ya da bu süreci yaşamış birinin deneyimine ihtiyacım var.