defnekusum_ Arkadaşlar günaydin bugün bebeğime kimlik çıkartmaya gideceğim ama neler lazım kendisini götürmem gerekiyor mu bilen varsa yardımcı olursa sevinirim ❤
Rabiiul defnekusum_ doğum belgesi yeterli , bebişi götürmeye gerek yok. Bırakabileceğin kimse yoksa götürebilirsin tabi
Rabiiul YorgunAmaMutluAnne belli ki eşi çalışıyor kadının sorusu bu değil hangi belgeler gerekli diye sormuş..
myangelson defnekusum_ bizde hastane başvurmuştu direk de doğum belgesi yeterlidir diye düşünüyorum çünkü o vardı hastanede bir tek 🤷🏻♀️ bebeği de götürmenize gerek yok 🥰
tonymontana defnekusum_ hic biseye gerek yok sadece siz kimliginizi alin dogum belgesi sistemden cikiyor ztn