yelizaziz Bebeğimde bu sabah başlayan balgamlı bi öksürük var huzursuz değil ama kötü öksürüyo . Dişden kaynaklı olabilirmi yada üşüttü mü doktorsa götürmeli miyim
Gokturkmom yelizaziz her ihtimale karşı doktora götürün hastaysa da ilerlemeden götürmek en güzeli geçmiş olsun ❤️🫶🏻
yelizaziz Gokturkmom teşekkür ederim götürdüm ama 6 yaş öncesinde şurup kullanılmıyomuş eczaneden aspi natura diye bitkisel bi şurup önerdiler. Bi çay kaşığı veriliyomuş. Bi arkadaşım da tereyağ ve pekmez karışımı ver dedi. Ne yapıcam bilmiyorum