1happymom nurettin topçu ilkokulunu biliyor musunuz, oranın biraz ilerisinde bir kreş var ben oraya gönderiyorum . Genel olrak memnunum ama yadım gün göndereceksiniz ve her zaman alma ımkaninız da varsa devlete de gönderebilirsiniz nerdeyse aynı şeyleri yapıyorlar zaten