B-S Güzel annelerim sizden yardım fikir bekliyorum 2 buçuk yaş oğlum var anneye babaya sürekli vuruyor iktirityor cimcikliyor birde karşısındaki çocuğa yapıyor ansızın durduk yere anlatıyorum öyle olmaz acır kimseye ah yapılmaz üzülür ağlar diyorum tamam söz diyor ama sürekli tekrar ediyor bu alışkanlığı Naısl vazgeçer acaba böyle bi durum yaşayan var mı nolur yardım artık mahçup olmaktan yoruldum 😭
Birdunyabircennetannesiii B-S Geçici bir süreç endişe etmeyin Biraz zorluyor bu süreç Kendinize vurdurmayın Tam vuracağı sırada elini tutun anneye babaya vurulmaz diyin Anlamayacaktır bir süre daha yapacaktır Siz her seferinde bunu yapın Ve çocuk vurunca aslaaaaa gülmeyin kimse de gülmesin
tazeanne98 B-S kızım 1 buçuk yaşında inanın o bile yapıyor bi anda pek bi çözümü de yok gibi büyüyüp geçmesini bekleyeceğiz mecbur 🤷♀️🤦♀️ elimden geldiğince parkta falan peşinden ayrılmıyorum başka çocuklara saldırmasun diye. Özellikle bi şey yaparken durdurursak ısırıyor genelde.
B-S Birdunyabircennetannesiii söylediklerinizin hepsini yapıyorum ama tekrar tekrar aynı davranışta bulanayım yani bu zor süreçmiş bi o kadar yorucu 😩
Babyboysmother Dün birinin postunamı denk geldim, birindenmi duydum hatırlamıyorum ama şey demişlerdi. Dil terapistine bir götürün kelime darağacı büyüsün diye. Çünkü çocuk söylemek istediğini dile dökemediği için öyle tepkiler verebiliyormuş.
B-S Babyboysmother maşallah diyeyim benim oğlan kendini anlatıyor ifade ediyor mesela arkadaşıyla oynuyor bi cimcik yapıyor arada eline koluna vuruyor ne olduğunu anlamıyoruz ama bize mesela istediği birşeyler olmadığı zaman gelip yapıyor yani en son çarem dediğiniz gibi oda olabilir gidebiliriz
B-S tazeanne98 ah sizi çok iyi anlıyorum evet sadece konuşarak halledilecek gibi değil sürekli söylüyorum anlatıyorum aklına girsin diye tamam söz diyor bi ara güzel oynuyor sonra bi arada hallediyor bazen karlı taraftan kışkırtma inat gelirse daha hırçın oluyor o zaman Allah yardımcımız olsun umarım tez vakitte geçer