bihosanne Selam kızlar, oğlum 3.5 yaşında.Tüm gün kreşe gidiyor Çocukları tüm gün kreşe gidenler çocuğun çantasına ek yemekler veya atıştırmalıklar koyuyor musunuz Kahvaltı 9 da, öğle yemeği 12.30 da 16 da atıştırmalık. 16.20 de eve geliyor Ve çok aç oluyor.
Birdunyabircennetannesiii bihosanne Yani zaten 16 da atıştırmalık veriyorlarmış Bence koynamalısınız buna öğretmenlerde izin vermez diye düşünüyorum diğer çocukların canı çeker diye
Aylakiz0-6 bihosanne bizim kreşte öğretmen şöyle bir şey yapmıştı, her hafta bir veli poğaça kek börek tarzı bir şey yapıyordu aralarda çocuklara onlardan veriyordu siz de konuşun isterseniz belki böyle bir uygulama yapılabilir
Husnur bihosanne cocuklar surekli atistirmalik ister bence yemek aralarinda mutlaka ara ogun gibi bisey olmali 12.30 dan 16 ya kadar cocuk cok acikir tabi ki en kotu 14 de ufakta olsa bisey yemeli gelisim caginda cocuk sonucta
Kuzularinanasi bihosanne hayir cnm zaten kreste 3 ögun var.cok ac geliyorsa eve demekki ordakileri yemiyor demektir.yani belki bazen sevmedgi bisey olur az yer veya hic yemez oyuzden ac gelir.
bihosanne Birdunyabircennetannesiii hepsi için koysam dagıtsalar bütün sınıfa. Kuru üzüm, çiğ kuruyemiş, ne biliyim meyve filan
Birdunyabircennetannesiii bihosanne Bilemedim Bunu bizim kreş kabul etmedi geçen sene koyan veliler olmuş ve uyardılar gruptan 🤷 Bence sorun isterseniz her kreş farklı sonuçta
Mariposa bihosanne atıştırmalıklar koyuyor musunuz Hayir koymadik hic, zaten okulda musaade etmezler atıştırmalık yemesine . Okulda yemedigi icin ac geliyordur ogretmenine rica edin yemeklerini bitirmesinde destek olsun