Merhabalar. Aralıkta 5 yaşında girecek oğlum var. Yetişkin insanlarla konuşmaya çok çekiniyor anne beraber söyleyelim diyor. Ya da bir arkadaşına bir şey diyecek bana diyor beraber diyelim diye. Arkadaşları var çevresinde yaşıtları onlarla konuşuyor kendini ifade ediyor. Ama büyüklere gelince konuşmuyor. Arkadaşları bazen bize geliyor arkadaşları benimle konuşuyor mesela ama oğlumun konuşmuyor olması beni endişelendiriyor. Yani bu durumu nasıl aşabilirim? Önerisi olan var mıdır ?