amphetaminne üç aylık iken benimde ilk haftalar gibi olmasa da hala pembe ve yara gibi belirgin görüntüsü vardı kabarık bir pembe çizgi idi. Ama bahsettiğiniz gibi bir acı, ağrı kalmamıştı o dönemde. O kadar acı ve yanma çok normal değil sanki, ama hepimizin vücudu, direnci de farklı farklı. İsterseniz bir başka doktor ile de görüşün aklınızda kalmasın. Ben olsam öyle yapardım