leyla0011 2 aylık bebeğimin gözüne kirpik girdi kirpa kirpa alt tarafa girdi ve kayboldu 2 gündür de o gözü akıyor bakıyorum ama derine inmiş gözle görülür değil gözün alt kisminin arkasına gitti kendiliğinden çıkar mı ya
cnskalkan leyla0011 benim bebeğime de çok oluyordu. Saç teli bile girmişti. Doktor kesinlikle ellemiyorsun göz yaşı ile çıkar demişti.
Hry-ayhn26 Normalde çıkar ama sağlık ocağına gidip damla gibi bişey alıp onunla da temizleyebilirsiniz