Kızlar Sezeryan doğum yaptım 4 buçuk ay oldu. 18 kilo aldım 15 ini verdim fakat dizlerimde inanılmaz bir hassasiyet oluştu. Yere otururken kalkarken, uzun süre aynı pozisyonda durunca, hatta normal oturup kalkarken bile çok zorlanıyorum. Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçecek