Ben çiçeklerin hiiiiç isimlerini bilmiyorum bi gülü bide papatyayı tanırım evde çiçek beslemekten hiç hoşlanmam ,muhtemelen annem çiçek aşığı heryer yapay ve gerçek çiçek dolu o yüzdendir. Ama köyde bahçeye ektiği kocaman açan renkli papatyalar var onları çok seviyorum 😀