Herkese hayırlı geceler
. Benim oğlum 16 aylık ve aşırı meme düşkünğ bir bebek .Doğru düzgün yemekte yemiyor. Memeye güveniyor. Benden başka kimsede durmuyor. Dışarda işim olsa 1 saat dahi bırakmıyorum babasına krize giriyor. Bende bıraktırmayı düşünüyorum artık. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce bıraktırmak iyi gelir mi ? Vicdan da yapıyorum 2 yaşından önce bıraktırmak istediğim için kafam aşırı bulanık yardımcı olunn lütfen 🥺