mbabygirlm keton olmuş olabilir tip1 diyabet hastalığında oluyor malesef şeker çok yükseldiğinde vucüt ketosidoza giriyor vucüttaki yağları yakmaya başlıyor oda böyle bir ağız kokusu oluşturuyor. Aylarca eşim 2 yaşındaki kızıma sürekli ağzı cok pis kokuyor diyip duruyordu sinir olurdum daha küçücük cocuk diyip durma falan diye en son komaya girince öğrendik tip1 diyabetmiş ağız kokusu da o yüzden miş