Kızlar doğum yaptıktan sonra belimin biraz yukarısı omur kemiğine dokunduğumda ağrıyor sanki zedelenmiş gibi 5 ay oldu doğum yapalı ve vajinal doğumdu sezeryan değil neden ağrıyor acaba yaa. Birde önceden sağa sola gerilerken belimi kütletebiliyordum ben şimdi onu da yapamıyorum hem kütletemiyorum hemde yapmaya çalışırsam ağrıyor neden oluyor acaba bilginiz varmı ya da başına gelen varmı