prenses_annesiiii Kızlar kızım 6 yaşında çok sert yere düştü parkta oynarken tam da yüzü siyrildi çok kötü Dr hametan ve furacin krem yazdı acaba iz kalirmi diye korkuyorum etkili yara izi geçiren krem varmı önereceğiniz
Nil10 prenses_annesiiii kantaron sürün benım kızımda patenden düşmüştü yüzü baya sıyrık oldu sürekli kantaron yagı sürdüm şükür hemen geçti
simal12 Madecassol kullanın benim kızım ayağına çay döktü onu kullanıyoruz ekstrada fito kullanıyoruz