Benim bebeğimde 1 yaşında emeklemiyor yürümüyor sadece dönebiliyor bi de iki üç gündür tutunup kalkmaya çalışıyor ve poposunun üstünde kaya kaya tüm evi geziyor nerdeyse o yüzden sorun etmiyorum bi de elinden tutunca adım atıyor geçen hafta doktora götürdüm dönüyorsa elinden tutunca adım yığılmadan adım atıyorsa ve tutunup kalkıyorsa sorun yok dedi