ilbey17 Bebeğim çok huysuz emmek istemiyordu biz de hastaneye başvurduk boğaz enfeksiyonu varmış ateşi var sürekli inleyip duruyor doktorun ilaç tavsiyesi dışında ne yapılır yaşayan var mı böyle çok üzgünüm 😞
tostostirikk ilbey17 çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de 3 buçuk aylık bademcikleri iltihaplanması vardı çok ateşliydi. Sadece ateş düşürücüyle toparladık çok şükür. Dondurucuda ilk günler sağdığım kolostrum sütüm vardı bir de ondan verdim şimdi daha iyi
KuzeyinAnnesi03 ilbey17 sarımsak yağı yapabilirsiniz ayak altına sürün iyi gelecektir udi yağı kullanın bide hemen geçiriyor
annesiz ilbey17 merhaba benim kızımda 5 aylık be bopaz enfeksiyonu oldu neler yaptınız neler iyi geldi yardımcı olur musunuz
ilbey17 annesiz maalesef ilerledi rahatsızlığı enfeksiyon şuruplar fayda etmediği için 4 günlük iğne verdi antibiyotik Rabbiminde izniyle öyle geçti ek olarak nebilizatör kullandırdı