123445679 Merhabalar Evini Andezit 15 koduyla boyatan var mı memnunlar mı Birde sizce Polisan mı filli boya mı sizce kızlar
Cerenncee 123445679 boyattım ben. Gri duruyor ama çok koyu değil güzel bence. Filli daha iyi diye duydum
Mnli 123445679 filli boyanın 20 ve 35 i salonum bazı yerler 20 bazı yerler 35 20 açık gri 15 daha da açık durur diye düşünüyorum boyadan memnunum
123445679 Cerenncee Merhaba bişey daha sormak istiyorum boya renginde pembelik var mı Pembe duruyor mu