Arkadaşlar vücudum aşırı şişti karnım ve özellikle de ellerim parmaklarım. Ezmiyorum 4bucuk aylık oğlum var. Şişkinliği atabilmem için ne içmem gerek çok rahatsızım şuan. Çok fazla su içiyorum bana su pek işe yaramıyor fazlasıyla içiyorum ztn başka me yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim