Merhaba, kızım 15 aylık yaklaşık 10 gündür gece uykusundan ağlayarak uyanıyor, kucağıma gelmek istiyor alıyorum yine ağlıyor salonu gösteriyor götürüyorum evi gezdiriyorum sakinliyor bazen sakinlemiyor sabaha kadar oturuyor. Aranızda bunları yaşayan var mı doktora göstermeli miyim acaba