Busrabltdrgn Cetin_tugba19 ben Herbalife kullanıyorum kahve yerine onu tavsiye edebilirim hem ödem attırıyor vitamin desteği veriyor.hemde tok tutuyor 2 ayda 13 kilo verdim ve şuanda satışını yapıyorum 102 kilodan 89 kiloya