tuzludakota Kızlar düdüklü tencere alacağım, yakın zaman da alıp memnun olan arkadaşlarımızdan öneri bekliyorum lütfen birde fissler olmasın lütfen 😅
Usnac1995 tuzludakota Schefer set almıştım çeyizimde çok memnunum düdüklüden, yeni nesil olanlardan tabi😂
tuba055 tuzludakota Fissler düdük tencere muhteşem ben bayadır kullanıyorum.Annemde tefal var o da iyi ama fissler süper .
tuzludakota betul97_ yaa😂😂 a101 gelmiş ama güvenemedim sizce sıkıntı olur mu o kadar para verip sıkıtnı yaşamayalım
Usnac1995 tuzludakota Ben alalaı 4 seneyi geçti aynısı yoktur ama sitesine baksanız bulursunuz yeni modellerden. Fiyatlarda 2.800 falan şuan
aleyna_poyrazz Kesinlikle fissler çok çok güzel düdüklü tencereden korkan birisi olarak söylüyorum :)