Minmini hilall1234 ağlatarak veriyorsanız hemen vaz geçin çünkü bu uyku eğitimi değil, öğrenilmiş çaresizlik kazandırma oluyor.
hilall1234 tgcyi yok ilk gün tüm müdahaleler vardı gitgide azaltarak 8.gun şuan ama hâlâ ağlıyor, bir de bugün oturmayı öğrendi sürekli kalkıp oturuyor yatakta ve ağladı, psikolojim berbat
hilall1234 Minmini aynı şeyleri uyguluyorum bazı uykularında ağlamıyor ama bazen gece uykularında çok ağlıyor
tgcyi hilall1234 ben bu yontemi dogru bulmuyorum acikcasi yapamam aglarken bekleyemem illa uyku egitimi vermek istiyorsaniz baska yontemle yapin bence daha 6 aylik hazir degil belkide
KLORAK hilall1234 bende o aylarda uyku egitimi verdim de aglatmaya gerek yok, o uyku egitimi degil ögretilmiş çaresizlik…. Maalesef
meltemuysal hilall1234 çaresiz bırakmak gibi olıyor bu maalesef benim bebeğim saat başı uyanıyor suan 15 aylık asla cesaret edemedim uyku eğitimine anca bazen yanına uzanıyorum mayışıyor saçlarıyla oynuyorum falan o şekil uyuyor nadir de olsa
hilall1234 3kedili2bebekli 2 haftada ağlamaları biter diyor eğitmen, bazen hiç ağlamadan uyuyor bazen çok ağlıyor neye göre anlamadım psikolojim bozuldu
Minmini hilall1234 ben doğru bulmuyorum ama sizin kararınız elbette. Uyku rutini uygulayın onun yerine
3kedili2bebekli hilall1234 çocuğu ağlatarak uyutmak iyi bir şey değildir ağladığı zaman mudehale edilmeli bebek o ne yaptığınızı anlayacak yaşta değil ki 🥺
betamom hilall1234 gündüz temaslarınız nasıl? Bol bol kucagınızda vaküt geçirin. Belki gün içindede cok ayrı kalıyorsa gece huzursuz yatıyor olabilir. Ben uyku egitimi verecek ayda değilim ancak gün içinde benden ayrı kaldıgında gece uykusuna yatagında geçmek istemiyor. Kucagımızda bayılıyor yataga gelince çığlık cıglıga
tgcyi hilall1234 aglatmayin lutfen sarilin alsin kokunuzu rahatlasin sizinle uyusun baska yontemle deneyin sonra, hala agliyomu
oglumubeklerken hilall1234 siz onu oda da tek başına bırakıp odadan çıkıyor musunuz? Çocuk orda tek başına ağlıyor mu?