twobabymom_ O çok korktuğum direk atlamak istediğim korkulu rüyam 4. Ay atağı geldi kesinlikle uyumuyor sürekli ağlıyor sizde durumlar ne
twobabymom_ hamcokelek33 sürekli kucak isteyecek Sürekli ağlayacak Uykuya direnecek Memnun olmayacak Emme veya mama süresi azalacak
twobabymom_ hepyerdeyizz ayyy 1 aya kadar sürebiliyor kızımda 15 gün sürmüştü sabahlara kadar ayağımda salliyordum 15 güne razıyım yine sonrası da 6 ay atağı dis çıkarma ek gıda emekleme derkennnnn Huni mi verin banaaaqqqq🤣🤣
hepyerdeyizz twobabymom_ iki yaş sendroumlu bebeyle ben renk renk hunulendim dkdkd ilkinde zaten zor bebekti ama 4 ay atagi gibisini görmedim . Benimki daha 3 aylıkken başladı 4 bucuga yakın daha da beter hale geldi bide galiba dişin etkisi var 🥲bu arada 6. Ay atagi yok
nura97 1.5 ay surmustu. Off cok fenaydi. Bizde 3.ay 4 ten daha fenaydi desem yeriydi. 5te sakinledik cok sukur. 6 olduk yeni. Ama bu ay da atak varmis, insallah 4 gibi degildir ya 🥲
twobabymom_ hepyerdeyizz kiz atakları bitmiyor ki her ay bir şeyleri çıkıyor 2 yas ne ki sen bir de 4 ü gör kizimi tanıyamiyorummmm