bsracrr Kızlar 3 gün önce sezaryen doğum yaptım göbeğim aynı hamile olduğum gibi bu normal mi? Sargı falan yapmam gerekiyor mu ne dersiniz
25bby bsracrr tabiki normal suan yenisin ben 1 ay boyunc bisey yapmamıştım sonrasında beli sıkı olan taytlardan giydim yüksek bel hergün suan göbeğim hiç yok yani sarmaylafelann uğraşmayın bence