Helpme zamanında bende kızıma muskat vermiştim ama internette bazı yorumlar gördüm beni ürkütmüştü hatta bir gece kızım gaz sancısından çok zorlandı bende muskat verdim biraz fazla verdiğimi düşünüyorum çocuk baygın gibi oldu kendimi çok kötü hissettim google dan tekrar arama yaptım beni çok endişelendiren bir yazı görünce inanın çocuğuma zarar verdim mi diye çektiğim vicdan azabının haddi hesabı yok. Ne gibi yazılar yorumlar diyecek olursanız kontrolsüz kullanımda bebeği geçtim büyük insanlara bile ciddi etkileri varmış. Örneğin gaz çıkarmaktan ziyade beyin uyuşturucu etkisi olduğundan bebeklerimizin gazında yardımcı değil, ki uyuşukluk ve uyku yapan bu ürünün bebek için beyin gelişiminde problem yaratacağını hatta zehirlenme bile yapacağını okumuştum. Vicdan azabı çeken bir anne olarak bunu size söylemek boynumun borcu. Ufaklığınızın gaz problemi varsa en etkili bitkisel çözüm kimyondur.