Arkadaslar selam, 14 yasinda bir oglum var, evde yatili bakicimiz var ve bu dorduncu bakici.
Her gelen 2-3 ay kalip kaciyor, kacmasinin nedeni daha yuksek maas bulup gitmeleri. Ozellikle Turkmen ve Ozbek bakicilarin whatsapp gruplari varmis, bir birlerine is pasliyorlarmis, bir yandan bu gruplar uzerinden sari siteye yuksek maaslar ile fake ilanlar acip piyasayi yukseltiyorlarmis. Suan ki bakici Turkmen ve yatili, aylik maasi sigorta dahil 42 bin. Bakalim bu ne zaman kacacak. Varmi benim gibi sorunlar yasayan anneler? En fazla ederleri ne bu kadinlarin?