MevaninAnnesi34 Kızlar ikinci kızım 4 aylık piyasadaki tüm mamaları denedik içmiyor oguruyor Sütüm azaldı mama verelim dedik içmiyor Sma hpp Bebelac , Bebelac Gold,Aptamil,bebivita,golden goat denedik yok hiçbirini içmiyor napicam 4 aylık kilosu da 7 kilo
aselkussum MevaninAnnesi34 biberon değiştirin biz heo biberonla besliyorduk 4. Ay da redller başladı ev biberon dolu bı tek lansinohu tuttu bide emzik başlığı Orta akış olsun emmesi güçlüyse bı üste numara başlıkta kulkanblrsiniz akış hizinida sevmemiş olabilir
D_deniz MevaninAnnesi34 yani sma ve golden goat icmiyorsa başka mama zor kabul eder awent biberon da iyidir. Mamanizi çok sıcak su ile yapıp kabın içinde ılık kıvama getirmeyi deneyin çok eriyince tadı daha güzel oluyor bebek kabul edebiliyor. Her beslenme sonrası omuzda tutun bı 5dk gazı olursa da mama içmez
pinartmd MevaninAnnesi34 biberon degistirin lansinoh tavsiye ederim golden goati tekrar deneyin lansinohla
baharma Dördüncü ayda böyle bir sıkıntı oluyor zaten. Meme reddi süt azalması. Benim kızım da asla mama almadı, biberon ve emzik hiç sevmedi. Sonra birden geçti tekrar memeye döndü. Sonra ek gıda süreci başlıyor zaten. Zor bir süreç Allah yardımcınız olsun.
aselkussum Aysunnkaya sen doğdugundan beri kullanıyorsan okey o zaman ölçüt senin kullanman mi alfamino raporlu mama hidrolize mama tadı acı bı mama kisaca. Şikayet üzerine mama önerisi istememiş ki post sahibi çocuk tadı görece iyi olan mamaları kabul etmemiş sen acı kötü kokulu mama oneriyosun 4 aylık algialri full açılmış ufaktan tad duyusu gelişmeye başlamış ve şimdiye kadar anne sütüyle beslenmiş bebeğe acı mama onerirsen kendimce yorumumu yaparim yani doktorlukla ne alakai var. Ayrica yenidoğana ne versen içer neye alistiysa öylede gider yani sizin bebeğiniz doğduğundan beri içtiği mama özel bı mama
buseie MevaninAnnesi34 yani ek gıdaya geçmiş olsanız bir şeyler koyulabilirdi içine bizde 6 ayda başladı içmemeye baya mama değiştirdik en son doktorumuz şu doğal bebekler için olan markalardan pekmez koymamı söyledi çay kaşığının ucuyla pekmez koyuyorum şükür öyle içiyor sizin daha küçükmüş de ama doktorunuza bir danışın derim o size doğru yolu gösterir
girlandboyandmumy_ MevaninAnnesi34 bebeğim 4 aylık 6 kilo hiç biberon kabul etmedi mamayı geçin yani 2 haftadır aynı kiloda oturdum ağlıyorum çaresizliğime