Emeklemiyor yüzüstü durmaktan hatta yatmaktan nefret ediyor 6 buçuk aylıkken desteksiz oturmaya başladı şimdi asla yatıramıyoruz biz kaldırıp tutundurunca sıralıyor ama kendisi kalkmayı denemiyor hep bi el, tutalım istiyor bazen devriliyo ben yanında yokken uzaktan baktığımda doğrulabiliyo ama yanında biri varsa atıyo kendini ağlıyo kaldırsın diye yani özet olarak bağımsızlıktan ziyade hep destek bekliyor nerde yanlış yaptım ne yapabilirim ?