Sağım ile bebeğin emdiği aynı değil diyor uzmanlar. Ayrıca ebeler en iyi sağım yönteminin elle olduğunu da söylüyor.
Bebeğin kilo alımı iyiyse, memeden mutlu ayrılıp uyuyorsa sorun yoktur. Bazen huysuzluk yaptığında bende sütüm mü yetmiyor diye endişeniyorum ama vücut onu çok güzel ayarlıyor ya.
Kontrollerde her şey yolundaysa keyfini çıkarmak gerek.
Bu arada doktorum bana sağım yapmanıza gerek yok demişti.