htice2909 4 yada 5 seneydi yanlış hatırlamıyosam. Bizi de emlakçı yönlendirmişti ve tapu almaya gitmeden önce mal sahibi 1 milyon mu ne göstermiş zamanında bzde 1.2 gösterdik bankadan çekilen kredi direk zaten kadının hesabına banka yatırdı bizde 2milyonu gönderdk. ( bzde en az 1 yada evin degeri 3.2 idi o kdr gösterebilirdik) ama fazla gösterseydk iki tarafın cebinden de fazla para cıkacakdı . Gelir vergisi çıkmaması için bi kaç noktası varmıs zaten bunu emlakcılar daha iyi bilir bi emlakçıyla görüşün derim