papatya0909 3 yıldır gecmeyen karın agrım var Sizdede oluyormu az ev isi yapayım yürüyeyim falan karnımın ici yırtılıyor gbi sancıyor Dr gözüktm bisey cıkmadı ama gecmiyor
babyygirll papatya0909 benimki neredeyse iki sene olacak ama hiçbir problem olmadı sadece çok fazla sıcaklarda terledigi zaman sizliyodu ki benim sezeryanim çok ağır geçmişti ve şuan hiçbir problem yok olmadida
karpuz_ papatya0909 bence bi sorun var öyle olmaması lazım 3 yıl geçmiş çünkü farklı bir doktora gidin bence
hecem Benim de adet dönemlerinde sağ tarafımda çok ağrı oluyor karnımı elleyemiyorum çok sızlıyor 😢 17 aylık bebeğim papatya0909
rachelgreen_ 10 ay oldu aynen ağrı oluyor çok yorulduğum iş yaptığım ağır kaldırdığım zamanlarda falan özellikle oluyor siz 3 yıl diyorsunuz iyice tırstım şimdi 😣
Massey papatya0909 merhaba gittinizmi doktora tekrar acaba devam ediyormu bendedd aynı sorun varda gitmelimiyim merak ettim