rabiabusray İyi akşamlar herkese 9,5 aylık kızım var ek gıda döneminden önce munchkin pipetli suluk almıştım kızıma içerken sürekli genzine kaçırıyor ne yapmam lazım bilmiyorum bu sorunu yaşayan var mıydı?
mekame3 @“rabiabusray”#p36780777pipetli değilde bardak şeklimde olan var emdikçe su geliyor akışı yavaş bardak su içmeyi öğreniyorlar bide biz 1 buçuk yaşındayız hala ondan içiyor ve çok rahat