Bugün de herkes kendi çocuğuna özgü zannediyor çabuk sıkılma, oyalanmama huyunu :) hepimizinki böyle, emin olun.
Tv açmıyorum. Tv’de benim sıkıntımı giderecek hiçbir şey yok çünkü. Elbette evde bir ses olsun, bir şeyler dinleyeyim istiyorum. Telefon veya tabletten bir podcast, ilgi alanlarıma dair videolar açıp bluetooth kulaklık ile dinliyorum. Bazen güldür güldür’ün eski yayınlarını açıp dinliyorum.
Yarım saatlik işi 2 saatte ancak yapabiliyorum, 5-10 dakikada bir işi bırakıp bebeğimle ilgilenmem gerekiyor, sizinkiler gibi o da sıkılıyor.
Bitmeyen iş ise kalıyor. Bir defa bebeğimi bir kenara koyup tv izlemeye gönlüm razı olmaz. O bensiz oyun bile oynayamaz ki, 1 yaşındaki bebek her anında anneye muhtaç. Bunun bilincinde olmak gerek.