ZeydsMom benim ilk çocuğum sarışın ama teni de sarı, beyaz değil tam. Ben çok beyazım. Ekim buğday hatta esmer. Bebeğimin gözleri ilk doğduğunda koyu griydi, açılıyor gitgide kahve gibi ama yeşile çalıyor. Ama koyu renk. İlk çocuğumun da gözleri yeşildi baya ama döndü koyu kahve oldu. Benim göz rengim açık kahve, ela gibi. Eşimin koyu kahve ama onun babası diğer kardeşleri yeşil- mavi gözlü. Bence bebeğim de koyu kahve olacak gözleri.