Merhaba oğlum 16 aylık bi kaç gündür etrafında dönme ve arabasının tekerlekleriyle oynuyor ama göz teması, ce e oyunları falan seviyor, yaşıtlarıyla oynamayı seviyor. Evde saklambaç yakalamada falan oynuyoruz çok hoşuna gidiyor. Durup dururken gelip bizi öpüyor. Adıyla seslenince bakıyor kızınca kafasına vuruyor. Birde atıyorum çubuk kraker istiyorsa iki eline birden istiyor ya da herhangi bir şeyi iki elinde de istiyor. Bunlar otizm berlitisi midir?