2bebeannesi158_ Bebeğim el ayak hastalığına yakalandı 5 gün olıcak ama baya döküntüler var 1 yaşında oğlum beğanthol yada başka bir krem kullanan var mı bu süreçte iz kalması diye
agacsizkoala 2bebeannesi158_ yok o döküntülerden iz kalmıyor ama kaşınıyor diye doktor bize stilex krem vermişti ondan sürüyorduk sadece