mombaby06 Merhaba anneler , biberon ısıtıcı kullanan var mı aramızda? Hangi marka kullanıyorsunuz ve sütü-mamayı içilebilecek ısıya kaç dakika da getiriyor ? Almayı düşünüyorum ama hangisini almalıyım karar veremedim
gurbetteanne10 hsbgrlr merhaba canım bir sene sütümü sağıp biberona koyup ısıttım bu makine hayatımı kurtardı hala kullanıyorum buzdolabında ki sütü iki dk dolmadan ısıtıyor bir kere kaynıyor duruyor ikinciye kaynadıktan sonra hemen alıyorum tavsiye ederim
pembelianne_ Ben de avent kullaniyorum anne sutunu bununla cok isitmisligim var simdi de corbalarini vs isitiyorum ayrica diyelim ki yogurt yedirecegim ama buz dolabindan cikardim soguk bununla hemen ilik olana kadar isitiyorum gibi gibi cok kullanisli bence