mombaby06 Merhaba anneler , biberon ısıtıcı kullanan var mı aramızda? Hangi marka kullanıyorsunuz ve sütü-mamayı içilebilecek ısıya kaç dakika da getiriyor ? Almayı düşünüyorum ama hangisini almalıyım karar veremedim
tonymontana mombaby06 kisin oda sicakligindaki suyla yazin da soguk suyla yapiyorum cok gereksiz bence
murek Ben kullanıyorum ama 25 dakikada falan 36 derecelere getiriyor o yüzden suda ısıtıyorum beklememek için bi de dışarda kullanmak için powerbanka ihtiyaç var bir de cam şişede büyük boy biberonda ısıtıyor sadece plastik biberonda ve küçük biberonda ısıtmıyor
mombaby06 tonymontana bende öyle yapıyorum da bebeğim bazen o kadar bekleyemiyor eğer işlem 1-2 dk da oluyorsa almak istedim tanıtımları o şekilde
mombaby06 oylesinebiri__ normalde o şekilde kullanıyorum sürekli sıcak su bulunduruyorum ama pratik bişeyler lazım aslında
mombaby06 gultkn34 yaa peki hangi modeli ve nasıl kullanıyorsunuz kaç dk da ısıtma işlemi yapıyor ? Cevaplarsanız çok sevinirim . Çünkü bebeğim emmiyor sağıp dolaba koyuyorım ve ısıtmak zorunda kalıyorum sıcak suyla felan . Cihaz işime yarar mı acaba .
gultkn34 mombaby06 avent ısıtıcı tek model diye biliyorum 2 tane ısıtma ayarı var sıcaklık seviyesini siz ayarlıyorsunuz buzdolabından çıkarttığınız hızlı ısıtma ayarı var ona koyuyorsunuz dediğm gibi kol testi yaparak istediğiniz sıcaklığı siz belirliyorsunuz ama hızlı ısıtıyor
Rabiiul mombaby06 kızımda meme reddi vardı sürekli sağım yapıyordum wee baby markasını almıştım memnun da kaldım ısıtması şöyle ilk başta ısıtıp sonra kaynar yapıp normal dereceye iniyor fakat ben o kadar beklemiyordum ilk ısıtmasında biberonu alıyordum zaten kendi sütüm kaynamasına gerek yok. Mama suyu olsa sorun olmazdı. Genel olarak beğenerek 6 ay kullandığım ürün