nigar19 Bu normal mi? Sezaryenden sonra 3 gün oldu sadece kanamam. Anneme söyledim aaa rahmin nasıl temizlenecek dedi bi garip oldum
princessmom_ nigar19 annenizde saçmalamış hiç regl olmayanlarda var ne alakası var yani doğumdan sonra düzensizlik oluyor sütte çekiyor
perla_ nigar19 canım fazla şişkinlik oluyorsa veya rahatsız oluyorsan bir doktora söyleyiniz ama normal benimde öyle olmuştu 4 gün tekrar kanama yaşadım aralıklarla
nigar19 princessmom_ annem beni kucağlna aldıktan sonra böyle olmuç. 20-25 gen sonra doktora gitmiş doktor içerde birikmiş diyerek kürtaj gibi bişey yapmış kanı almak için
alparslan377 Benimde öyleydi canım son 40 gün bitince kanamam oldu Regl de erken oldum daha sonra 3. Ayımda Regl olmustum