Yazaksami Kızlar merhaba. Oğlumun oto koltuğu yepyeni duruyor büyüdüğü için yenisini aldık. Hiçbiryerinde yırtık pırtık pislik bozulma vs yok. 360 derece dönüyor Adac testli izofixli.. Almayı düşünen olur mu?