Merhabalar, kızım 2.5 aylık . Yeni doğdugunda 14 oranında bi sarılıgı oldu ama 10 gün icerisinde gerileyerek geçti. Elleri ayakları kar gibi beyaz. Bazen vucududa beyaz oluyor. Ama yüzünün rengi açılmadı, bazen yüzü de bembeyaz oluuor ama bi eşitlik ve süreklilik yok. Tahmini ne zaman heryer eşit olur sizce :) ilk kızım bembeyazdı 40 günlükten beri hala oyle. Ama sarılık gecirmemişti. Şuan acaba acılır mı diye dusnuyprum rengi