Bebeğim 5 aylık. Uyumak için Hiç bir yöntemi kabul etmiyor . Sallıyorum bağırıyor istemiyor. Bir ara Bebek arabasında uyuyor diye eve getirdim arabasını iyi bir kaç hafta idare etti ama şimdi onu da istemez oldu. Hamak beşik aldım ateşe düşmüş gibi bağırıyor asla yatmıyor. Ayağımda sallarmıyor kucağımda gezdiriyorum istemiyor kasıyor kendini bağırıyor. Pusetine koyup puseti elime alıp evde gezdirirsem bazen uyuyor ama o da her zaman değil . Çaresiz kaldım artık akıl verin