Merhaba anneler 2.5 yaşındaki kızım neredeyse kimseyle iletişim kurmuyor. Halasına dayısına tüm etrafımızdaki insanlara karşı çok mesafeli. Hiç gülmez onlarla konuşmaz. Hatta sevdiklerinde ağlar. Aşırı soğuk bir çocuk. Ben hep bıcır bıcır konuşkan neşeli bir kız çocugu hayal ederdim. Tam tersi yüzü hiç gülmüyor.Bazen burcundan dolayı mı acaba böyle diyorum. Bilemiyorum .Çocugu bu sekilde olup da düzelen var mı acaba? Bana yardımcı olur musunuz