ozgeozturk Aptamil kullanıyorum. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz? Kullandığınız mamada 2 numaraya ne zaman geçtiniz? Ve geçerken bir problem yaşadınız mı?
leylammm ozgeozturk Bende aptamil kullanıyorum ama bebeğim 5 aylık 6a yın sonunda 2 numaraya geçiliyor. 2 numara biraz daha kıvamlı deniliyor. Ona geçince biberon başlığını değiştirmek gerekiyormuş. Neden sordunuz siz, bir sıkıntı oldu?
ozgeozturk Bebeğim tam 5 ay 21 günlük. 1 numara mamam bitti evde 2 vardı geçsem mi diye düşünüyordum sizlere danışmak istedim. Nitekim geçtim.Kıvamı 1 ile aynı.Tadına baktım,tadı farklı diyen çok olmuş ama tadıda aynı.Hiç bir sorun yaşamadım anlayacağınız 🙏
Asrauf GmzSnn içeriği daha ağırmış ve farklıymış sindirimi zor olabilir 6.ayın sonunda geçin demişti doktorum bana