ipeksiiimom
Nrc-2
Ben 6 ayda 1 gidiyordum , sonra ülke değişikliği ws derken burada gittiğimde hamile olduğumu öğrendim ve herşey düzenli gitmesine rağmen (tıpkı ilk kızımda olduğu gibi regli de görmeme rağmen hamile kalmıştım) kayma da olmamıştı ama bebek büyüdüğü için müdehale edilemedi ama normalde burada ayda 1 veya 2 ayda 1 gidiliyor kontrole harici anlaştığın ebe kontrolünü yapıyor.. Benim bu spiral olayımdan dolayı kontroller ayda doktorda ayda 2 kere , ebe her hafta geliyordu..
Buradaki doktorların tavsiyesi tüp bağlatma oluyor hatta bana doğum zamanı sormuşlardı başka bebek düşünmüyorsanız bağlayalım mı diye ben hayır demiştim 🤭😂 eşime sormuşlardı siz ne dersiniz isterseniz dizi bağlayalım diye 🤭😂😂😂 bence çok yerinde bi soruydu eşime dnfndnfnsjfj