zey136 kızım 3 yaşında 2. çocuk hep aklımda ama bi türlü gündemime alamıyorum. İşimi yeniden bırakma fikri, 2 çocuk temposu vs beni aşırı korkutuyor. Ne aralığı fazla bırakmak istiyorum, ne de erkenden yapıp kızıma ve hayatıma olumsuz etki edicek bi karar almak istemiyorum… Sanki kızımdan başkasını sevemem gibi hissediyo insan neden bilemiyorumm hdhdhshs sizin fikriniz ne bu konuda 2 çocuk aralığı ne olmalııı
maviev35 zey136 3yaş olmalı benimkilerin arası 4yaş keşke 2,5- 3olsaymış diyorum. Çünkü büyük çocuk kendini tam bilmiş olmuyor bu yüzden kıskançlık daha az oluyor
Divayorgunxx zey136 tam zamani bnce bnm biri 3 digeri 1 yasnda abisi onun farknda ve yardmci oluyo koruyo daha fazla buyuk olsa kiskanip zarar verebilir ama arkadas gbi oluyorlar
Divayorgunxx maviev35 aynen oyle.benimkinn biri 3 digeri 1 yasnda surprix bebekdi kızım ama iyiki gelmis tam vaktndw diyorum .eger oglum biraz daha buyuse tam rahatlardm ve zoruma giderdi suan 2 si beraber buyuyo zorluklari da var tabi illa
ikikereanne_ Arasi az olursa cocuklariniz rahat eder buyudukce beraber oynarlar arasini acarsaniz siz rahat edersiniz ama aralarindaki dengeyi kurmak zor olabilir . Siz kendi aile dinamiklerinize kendinice gore karar verin.
Nacafa En az 5 yaş olmalı ki büyük çocuk kendi tuvalet, yemek gibi ihtiyaçlarını giderebiliyor olsun yoksa iki küçük bebekle hayat zor
Zeynepomer96 zey136 5 yaş benimkilerin arası ilk aylarda kıskançlık oldu ama sonradan rahattı küçük uyuyunca büyük sessizce bekliyor anlıyor beni falan peş peşe cesaret edemedim ben
kaandurumoms zey136 5 yaş var oğlumla kızım arasında çok ideal bir aralık oldu benim için oğlum çok yardımcı bana kendi ihtiyaçlarınıda görebiliyor
simseklivekalpli zey136 bence 2.5 3 Yaş aralığı arttıkça kardeş arası paylaşım azalıyor. Büyük olan bakıcı rolüne düşüyor bir anda.
beriiiiil simseklivekalpli çok doğru sessizleşiyor dışlanmış gibi hissediyor. Ya 8-9 yaş ya 2-3 yaş olmalı. 4-5 yaş çok riskli
Kitsu Kişiye, yaşına, destek durumuna , evlilik ilişkilerine, maddi imkanlarına manevi huzuruna pek çok şeye göre değişen bir şey bu. İdeali yok bence