Kızlar oğlum 3 yaşına girmek üzere fakat hala daha bez takıyorum yani duramıyor bez olmadan evin içinde de takmasam her yere çiş kaka yapıyor bende bugün kayınvalideme getirdim köye orada alışsın diye sabahtan beri bez takmadım ve kendi oturup tuvalete yapıyor çişini hiç altına yapmadı ve bi kaç gün burda kalmasını bezi takmadan yatmayı öğrenmesini istiyorum çünkü burda daha iyi adapte olacak gece altına ALEZ serin dedim kaynanama bez takma hiç dedim o benden daha iyi bakıyor zaten oğluma ben 2 aylık kızımla uğraşıyorum evde ve tuvalete getir götür benim için daha zor olcaktı inş burda bi kaç günde alışır bezsiz kalmaya😍🥰