Kızlar başına geleniniz var mı bilmiyorum ama kafayı sıyırmak üzereyim. Sütüm çok tazyikli geldiği için oğlum memede çok kısa kalıyo ben de kalan sütü sağıp biberonla içiriyorum ama biberonu sadece uyurken tutuyo.. beslenmesi için hep uyutmak zorunda kalıyorum.. bütün günümüz böyle geçiyo çok yoruldum.. bi kaç biberon denedim yine olmadı şimdi emziği bibs marka olduğu için onun biberonunu aldım onunla deniycem.. bi öneriniz var mı?