jasminebk bebek nerden bilsin de seni sevmesin:)) Anneler gerginlikten dolayı bi hormon salgılıyomuş da bebekler o yüzden babalarıyla daha kolay uyuyomuş, bunu duymuş muydun? Bu kadar çabalayınca gergin olmak an meselesi, hepimizin başındaki bela. Destek alabilmek (gerek paralı gerek gönüllü), olmuyosa koyverebilmek (stresle başa çıkma, nefes, ya sabır neyse işte). Mükemmeliyetçi olmasak, bebişimizin bir defa bu günleri yaşayacağını bilsek süper olurdu. Bebişin zor bir bebişmiş, büyüyünce acısını çıkarırsın, hep bakkala fln onu yolla:))